ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

درباره مرکز

هدف دانشگاه جامع علمی – کاربردی ، فراهم آوردن موجباتی است که مشارکت سازمانها و دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخشهای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ممکن سازد، به نحوی که فارغ التحصیلان هر یک از مؤسسات وابسته به این دانشگاه بتوانند برای کاری که به آنها محول می شود دانش و مهارت لازم را کسب کنند.
در راستاي نيل به اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و به منظور تربيت نيروي انساني متخصص و متعهد در حوزه هاي ديني، آموزشي و علمي، مرکز علمی کاربردی شفیعه قم درسال 1387 زير نظر واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی قم تأسيس گرديد.
مرکزآموزش علمي- کاربردي زائر- شفيعه وابسته به آستانه مقدسه حضرت معصومه(سلام الله عليها) و مؤسسه فرهنگي اقتصادي زائر و تحت نظارت دانشگاه جامع علمي کاربردي واحد استان قم مي‌باشد .  
اين مرکزدر مهرماه سال 1387 با کسب مجوز پذيرش دانشجو در رشته ي کارداني و کارشناسی ناپيوسته فناوري اطلاعات وارتباطات و رشته چاپ پيش از چاپ از دفتر گسترش وزارت علوم وتحقيقات، رسماً آغاز به کار نمود.
فعاليت اين مرکز در زمينه گروه صنعت (در رشته فناوري اطلاعات وارتباطات، نرم افزار کامپيوتر ومهندسي تکنولوژي فناوري اطلاعات ) و گروه مديريت و خدمات اجتماعي (رشته حسابداري ، تربيت مبلغ قرآن کريم و تربيت مربي قرآن کريم)  فرهنگ و هنر(طراحی و الگوسازی پوشاک و لباس)در دو نظام ترمي وپودماني مي‌باشد.


سمینارها و همایش ها

پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس ها، همایش ها، سمینار ها، نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی

 

 

 

تلفن های تماس دانشگاه

معاونت آموزش (آقای عباسی): 37833301-025

واحد آموزش (خانم ها صابری و رفیقی): 37833302-025

کد پستی : 3715653347

نمابر:37838811-025